1403-01-28 14:16
132
0
89604
مسئول بسیج جامعه زنان گلستان:

«تک فرزندی» پدیده خاموش انقراض نسل است

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان؛ فرزندآوری را یک سیاست حیاتی برای آینده کشور خواند و گفت: تک فرزندی، پدیده خاموش انقراض نسل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، شاهده سادات میرعرب پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی تخصصی تربیت کنشگر فرهنگی و راهبر جمعیت که در دانشگاه مائده شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: فرزندآوری یک سیاست حیاتی برای آینده بلندمدت کشور عزیزمان است و تک فرزندی، پدیده خاموش انقراض نسل است.

وی فرزندآوری را یک وظیفه مهم و اساسی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: باید به مسئله فرزندآوری توجه ویژه‌ای شود اگر از این مقوله مهم غافل شویم جامعه به سمت پیری پیش می‌رود و جامعه پسر نمی‌تواند به قله برسد.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌هایی که تا به امروز کشورمان به آن دست یافته است به برکت حضور جوانان بوده و در حقیقت موتور محرکه جامعه ما، جوانان هستند.

میرعرب افزود: «تناکحوا تناسلوا تکثروا» خداوند از مسلمانان خواسته است که زیاد شوند و افزایش پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای پیشرفت می‌کند که جوانان پویا و فعالی داشته باشد، گفت: باید تلاش کنیم فرزندآوری را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان با اشاره به اینکه فرهنگ ازدواج و فرزندآوری باید در جامعه گسترش یابد، افزود: اگر خدای ناکرده فرزندآوری در جامعه تقلیل پیدا کند میزان ایثار، مقاومت، نشاط و شادابی در کشور نیز تحلیل می‌رود.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.